UNDER UPPBYGGNAD

torsdag 21 mars 2013

Det sket sig idag


Dagens kaloridödare och kroppsformare skulle vara ett 20minuters skuttpass på morgonen.
Så blev det inte.
Man kan se det som ett misslyckande, eller som en olyckshändelse.

Det var ett mindre trevligt uppvaknande jag hade i morse, med kräkningar och hemsk migrän.
Men trots det inställda träningspasset, har jag ändå lyckats hålla mig i trim. Genom att inte äta, och spy en del, har jag liksom landat på plus minus noll. Tog faktiskt fram min vän måttbandet för att mäta bukomfånget efter en sån här dag, bara för skoj skull. 87cm! 3cm mindre.

Tyckte helt klart jag var förtjänt av en pizza. Tänker inte (m)äta igen på ett tag.






ps. jag hoppas verkligen folk förstår att jag hellre föredrar skuttpass framför migränspyor som viktminskningsmetod

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar