UNDER UPPBYGGNAD

tisdag 12 mars 2013

Otäckheter

Vissa saker vill man bara inte veta.
Vissa saker vill man bara inte läsa.
Vissa saker bör man bara inte skriva.

Det här är ett sånt inlägg.

Att leva mitt glamoursa nyttighetsliv med vikthets är inte alltid så himla positivt.
Bakom fasaden av sallad och träningsvärk gömmer sig mycket otäckheter.

Förutom stora vattenblåsor på hälarna, har jag även gått och skaffat mig lite nageltrång på ena tån.
Hela tån bultar och bankar och är skrämmande röd.
Så himla opassande!

Jag har även sett till att få en otroligt bråkig mage. Jag har aldrig nånsin haft problem med magen innan, varken när det gäller konstig smärta eller problem med att "göra sig av med saker".
Men det har jag nu.
Trots strikta matregler och regelbunden motion har jag en större mage än nånsin, som dessutom pratar och vibrerar.
Innehållet vill inte ut.

Det komiska i det hela är att med rätt kost, och motion, så ska magen må som bäst.
Min mår som sämst.

Jävla skit.  (<-- som i bajs)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar