UNDER UPPBYGGNAD

tisdag 26 mars 2013

Växlar upp mot framtiden


Anledningen till att det inte blev något blogginlägg igår var inte för att jag låg i fosterställning och grät efter min obligatoriska måndagsvägning (resultaten var faktiskt enastående, se nedan).
Anledningen var att jag befann mig på landet ihop med min familj. På landet är asfalt och bredband fortfarande något nytt, och ett 3G-nät kommer nog inte komma på frågan förrän om ett par år. Att åka dit är ungefär som att transporteras ett par år tillbaka i tiden, och man bör icke förvånas över folk som fortfarande går till kyrkan på söndagarna. Självklart ligger vintern kvar på ett sånt här ställe, så min morgonrunda idag var hal, sölig och förbannat kall.


Men det är det värt, för det ger resultat! Igår stod vågen på 67,4kg vilket innebär att jag totalt gått ner 4,4kg! Magen har sugit åt sig 2cm sen förra mätningen, likaså midjan och låren. Det är bra, men inte fan nöjer jag mig med detta, utan här ska läggas i ytterligare en växel. På måndag ska jag börja med en ny intressant grej som jag googlat en del på, ska tydligen vara rätt bra grejer, iallafall enligt folk på youtube.

Återkommer om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar