UNDER UPPBYGGNAD

söndag 10 mars 2013

Där latheten växer, växer även fettet

Idag är en sån där dag som jag fortfarande sitter invirad i morgonrocken, trots att klockan är bra över ett.
Idag är en sån där dag som jag drar ner persiennerna i hela lägenheten för att slippa se ut, eller för att kanske slippa bli sedd?

Det jag stänger ute är fågelkvitter, solsken och blå himmel.
Det jag gömmer bakom nerdragna persienner och i morgonrock är en latröv som som tror att hon blir snygg av att bara ha ett par träningsskor ståendes i skohyllan.

Vad väntar jag på?


Härmed lovar jag, att jag inom ett par timmar kommer att skriva ett nytt inlägg som kommer att innehålla en printscreen från RunKeeper, samt en beskrivning på hur det kändes när det var avklarat.

Ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar