UNDER UPPBYGGNAD

söndag 10 mars 2013

Färdigflåsat


Och till slut så kastade jag av mig morgonrocken, skvätte vatten i ansiktet och gav mig ut mot beach 2013.



 Känns skönt att jag la ihop ett plus ett och tillslut insåg att skorna inte gör någon nytta i skohyllan.
 Dem måste användas för att kunna uppnå resultat.

Skorna som jag förövrigt fick med mig hem från stan förra helgen, med ett enormt hål i plånboken. Man kan säga att jag hamnade i en liten ekonomisk kris efter att jag betalat dem.

Jag hoppas då jävlar att det kommer löna sig!


2 kommentarer:

  1. Önskar jag var lika duktig som du. Ändå har jag en unge som älskar att åka vagn men inte fan är jag snäll mot henne och öser runt med den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tycker du ska prova runkeeper mer på riktigt, för det är jättepeppande :) gör det för lillans skull!

      Radera