UNDER UPPBYGGNAD

söndag 17 mars 2013

Kladdig söndagmorgon


Är man som jag (småfet och jävligt engagerad i det) så ställer man klockan på helgerna bara för att hinna komma ut och svettas innan frukost.
För det ska ju vara så himla mycket bättre för figuren. Det är nästan så att man känner hur magen suger in sig själv. Gör man detta tillräckligt många gånger, så fastnar tillslut magen i ett insuget läge, och du uppfattas som smal.
(ja det är antingen det som gör det, eller att kroppen tar energi från lagrat fett istället för den energin du har i magsäcken, vet inte riktigt vilken variant jag tror på. Att magen äter upp sig själv, eller att kroppen smaskar i sig mitt lagrade gamla pizzafett?)

Hur som helst, alarmet ringde iallafall klockan 9.00, precis som jag hade tänkt mig, och jag slog upp mina stora blå (läs gröna) till en värld som jag INTE ALLS tänkt mig



Är det någon som förväntar sig att jag ska ut i detta och kladda runt?!
Jag gör inte.




Vänta, vänta, vänta, måste lägga in en till bild!




OK, jag går ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar