UNDER UPPBYGGNAD

söndag 31 mars 2013

Påskris

Och som vanligt när man har lite för mycket flyt och livet går lite väl bra, så kommer det en baksmäll.
Denna gången är det halsont och feberattacker som dyker upp bland lyckad viktnedgång och fastanställning på jobbet.
Det verkar som att det är totalt omöjligt för livet att uppnå hundraprocentig perfektion.


Jag är så himla risig på påsk, hur vitsigt det än låter, och Runkeeper har legat inaktiverad hela långhelgen. Detta får mig att känna mig både påsig och krisig.
Då är det ju tur, att man hostar och snyter sig så hårt att magen får sin dos träning iallafall. Jag hoppas att detta snor som jag har (hade) fanns i mig vid förra vägningen, och att jag nu då snytit ut ett par kilo i vikt.
Det vore bra.
För annars ser det rätt mörkt ut.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar